loading...
سایت نیو فلم
تبلیغات
  1. سايت رسمی صادق هدايت

    sadegh-khan-hedayat.com

    سايت رسمی صادق هدايت، نويسنده مشهور معاصر ايران

  2. SadeghHedayat.com

    www.sadeghhedayat.com

    sadeghhedayat.com. Get all of the latest information on sadeghhedayat.com at www.sadeghhedayat.com

  3. وبسایت رسمی دکتر حمیدرضا تاجیک - صادق هدایت

    htajik.com/index.php/books-download/sadegh-hedayat

    وبسایت رسمی دکتر حمیدرضا تاجیک مدرس و مولف ادبیات فارسی ... صادق هدایت ... ورود به سایت.

  4. بی شک صادق هدایت (۱۲۸۱ ـ ۱۳۳۰ ه.ش ) یکی از محبوب ترین و منفورترین داستان نویسان ایران است ؛ چون توانسته محبوب و مغلوب دلها شود . اثر آفرینی و اثر گذاری هدایت باعث رد و تایید او شده است .

  5. صادق هدایت داستان‌نویس، مترجم و روشنفکر ایرانی بود.او را همراهِ محمدعلی جمال‌زاده و بزرگ علوی وصادق چوبک یکی از پدران داستان‌نویسی نوین ایرانی می‌دانند.هدایت ازپیشگامان داستان‌نویسی نوین ایران وروشنفکری برجسته ...

  6. سایت رسمی صادق هدایت پایگاه صادق هدایت. روزنویس ها و گزارشهای دیگر سفرنویس درخصوص خانه صادق هدایت خانه صادق هدایت و ناگفته ها (سوم اردیبهشت 93) گام نخست، بهبودی خانه صادق هدایت (11 اردیبهشت 93)

  7. صادق هدایت | آرشیو سایت نصور

    nasour.net/tag/صادق-هدایت

    بی شک صادق هدایت (۱۲۸۱ ـ ۱۳۳۰ ه.ش ) یکی از محبوب ترین و منفورترین داستان نویسان ایران است ؛ چون توانسته محبوب و مغلوب دلها شود . اثر آفرینی و اثر گذاری هدایت باعث رد و تایید او شده است .

  8. صادق هدایت کتاب ها و مقالات متعددی را نوشته و ترجمه های زیادی داشته است اما ۱۸ کتاب صادق هدایت که داستان های او را تشکیل می دهند که در این مقاله قصد معرفی آنها را داریم.

  9. با وجود این، نظارت بر دستفروشان کتاب محدود است و ظاهراً هنوز هم خرید یک کتاب اصیل دست‌دوم از طریق دست‌فروشان کتاب امکان دارد و وب‌سایت رسمی صادق هدایت نیز هنوز برخط است.

  10. وبسایت رسمی صادق هدایت + دانلود متن کامل داستانهایش متن کامل داستان‌ها در این بخش میتوانید متن كامل و صحیح بسیاری از داستان‌های كوتاه این نویسنده را بخوانید.

  11. صادق هدایت متولد 27 بهمن 1281 در تهران، نویسنده است . فارغ التحصیل دیپلمه از مدرسه سن لویی فرانسوی در تهران و دانشجوی انصرافی ریاضی محض از دانشگاه بلژیک و فرانسه می باشد که بعدها پدر داستان نویسی ایران شد

  12. دانلود کتاب‌های صادق هدایت

    kaffeketab.ir/tag/آثار-صادق-هدایت

    کتاب‌ها و آثار صادق هدایت شامل تمام کتاب‌های چاپ شده و نسخه‌های قدیمی و نایاب از آثار صادق هدایت نویسنده بزرگ و شهیر ایران زمین.

  13. او در کتابی که در اواسط دهه هفتاد شمسی با عنوان «آشنایی با صادق هدایت» در ایران منتشر کرد، جزییاتی از روابط خود با هدایت و افکار و زندگی هدایت ارایه می‌دهد که تا قبل از آن چندان روشن نبود.

  14. صادق هدایت , راوی آگاهی غیر رسمی

    www.aftabir.com/articles/view/art_culture...

    بی شک صادق هدایت (۱۲۸۱ ـ ۱۳۳۰ ه.ش ) یکی از محبوب ترین و منفورترین داستان نویسان ایران است ؛ چون توانسته محبوب و مغلوب دلها شود . اثر آفرینی و اثر گذاری هدایت باعث رد و تایید او شده است .

  15. برچسب‌ها: آخرین لبخند صادق هدایت, صادق هدایت کتاب صوتی, بنیاد صادق هدایت موضوعات مرتبط: داستان کوتاه (موضوع), میعاد راشدی (گوینده), صادق هدایت (نویسنده), بنیاد صادق هدایت (ناشر) ادامه مطلب

  16. نیرنگستان نام نسکی از صادق هدایت است. هدایت نام این هنگ را از نسکی به همین نام که در دوره ساسانی نگاشته شده گرفته‌است. نیرنگستان در اینجا به معنی فرهنگستان است. نیرنگستان هدایت یک فرهنگ نامه ...

    • فارسی
  17. بیوگرافی صادق هدایت. صادق هدایت از کودکی تا جوانی. پدر بزرگ نویسنده بوف کور وزیر علوم ناصرالدین شاه بوده و مادرش نیز اصل و نسبش به حسین‌ قلی مخبرالدوله می رسید.

    • (1)
  18. صادق هدایت | انسان شناسی و فرهنگ

    www.anthropology.ir/dossier/633.html

    صادق هدایت در سن پنج سالگی با لباس سفید، همراه با خواهران، برادران و عمو زاده‌هایش در باغ پدربزرگ (نیر الملک). صادق هدایت در سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ برابر با ۱۷ فوریه ۱۹۰۳ در تهران متولد شد.

  19. تمامی حقوی مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "شهر کتاب آنلاین" است. بر اساس ماده بیست و سه قانون حمایت حقوق مولفان، کلیه آثار ارائه شده در سایت با مجوز از صاحب امتیاز اثر می باشد.

  20. عکس/ پیکر صادق هدایت پس از خودکشی

    aftabnews.ir/fa/news/192559/عکس-پیکر...

    دیدگاههای صادق هدایت در باره مردم ایران هم خواندنی است: صادق هدایت در کتاب بوف کور خود می نویسد .. سی و هفت درد و عیب اساسی ما ایرانیان ...که هیچوقت درمان نشد.

  21. سرنوشت خانه‌‌ی صادق هدایت مانند گره‌های کور یک کلاف، سردرگم است، گرهی که. سرنوشت این خانه را به بوف کور مغموم هدایت شبیه کرده و خدا می‌داند چگونه گشوده. می‌شود.

  22. صادق هدایت - ویکی‌پدیا

    azb.wikipedia.org/wiki/صادق_هدایت

    صادق هدایت صادق هدایت سوْن عکسی، ۱۳۲۹ (صادق هدایت بو عکسی آشنالارینی هامیسینا گورندرمیشده) اصل آدی صادق هدایت چالیشما ساحه‌سی: یازیچی و مترجم: دوْغوم تاریخی ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ ۱۷ فوریهٔ ۱۹۰۳

  23. صادق هدایت در سه شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۲۸۱ در خانه پدری در تهران تولد یافت. پدرش هدایت قلی خان هدایت (اعتضادالملک)‌ فرزند جعفرقلی خان هدایت(نیرالملک) و مادرش خانم عذری- زیورالملک هدایت دختر حسین ...

  24. صادق هدایت در سه شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۲۸۱ در خانه پدری در تهران تولد یافت. پدرش هدایت قلی خان هدایت (اعتضادالملک)‌ فرزند جعفرقلی خان هدایت(نیرالملک) و مادرش خانم عذری- زیورالملک هدایت دختر حسین ...

  25. دل نوشته های صادق هدایت

    sobbekheir.com/tag/دل-نوشته-های...

    برادرزاده صادق هدایت گفت:«هدایت هیچ نامه‌ای برای مسوولان ننوشته است امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با سپاهان از نامه ای گفت که صادق هدایت برای مصدق نوشته است.

  26. ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – دانلود کتاب رمان بوف کور صادق هدایت برای موبایل و کامپیوتر و اندروید-صادق هدایت بوف کور–بوف کور … لطفا در صورت داشتن مشکل در لینک دانلود در نظرات خبر دهید. …

  27. «صادق هدایت» طلایه‌دار ادبیات معاصر ایران است. تاثیر عمیقی که او در جریان روشن‌گری و داستان‌نویسی مدرن ایران گذاشته، در نویسندگانی مانند غلامحسین ساعدی، هوشنگ گلشیری و عباس معروفی دیده می‌شود.

  28. صادق هدایت از پیشگامان داستان‌نویسی نوین ایران و روشنفکری برجسته بود. صادق هدایت از تأثیرگذارترین و برﺟﺴﺘﻪترین نویسندگان داستاﻥهای کوتاه است که آثار او مورد توجه بسیاری از مترجمان، منتقدان و نویسندگان در سراسر ...

    • (552)
  29. دانلود کتاب بوف کور – صادق هدایت - واضح

    vazeh.com/n146342/دانلود-کتاب-بوف...

    دانلود کتاب بوف کور – صادق هدایت-دسته بندی: نرم افزار, نرم افزار کاربردی, کتاب الکترونیک بوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات سدهٔ ۲۰ است.

  30. صادق هدایت به عنوان تجسم بارز نیست‌انگاری ورشکستة شبه‌مدرنیتة ایران و بنیانگذار و شاید نمایندة اصلی ادبیات سترون تجددزدة ایران، در زندگی و درون خود گرفتار همان بن‌‌بستی بود که غرب‌زدگی ...

  31. صادق هدایت متولد سال 1281 خورشیدی در شهر تهران است و از اعضای خانواده اعتضاد الملک هدایت است. او دبیرستانش را در سال 1303 به پایان رساند و پس از یک سال به کشور بلژیک سفر کرد و تحصلات را در آنجا ...

  32. صادق هدایت؛ از کودکی تا مرگ - BBC News فارسی

    www.bbc.com/persian/iran/2011/04/110408_l13_pics...

    صادق هدایت، سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۳۰ در آپارتمان اجاره‌ای شماره ۳۷، خیابان شامپیونه، پاریس.

  33. دانلود کتاب‌های صادق هدایت

    www.ketabrah.ir/author/5966-صادق-هدایت

    صادق هدایت نویسنده، داستان‌نویس، مترجم و روشنفکر ایرانی بود. بسیاری از محققان، کتاب «بوف کور» او را، مشهورترین و درخشان‌ترین اثر ادبیات داستانی معاصر ایران دانسته‌اند.

    • (2)
  34. صادق هدایت، آن گونه كه بود

    article.tebyan.net/44386/صادق-هدایت-آن...

    5. جنتی عطایی، ابوالقاسم؛ زندگی و آثار صادق هدایت؛ انتشارات مجید؛ چاپ اول: 1357؛ ص30. این زندگینامه، مورد تأیید كتبی رسمی برادر صادق هدایت نیز قرار گرفته است.

  35. دانلود کتاب بوف کور نوشته صادق هدایت به صورت pdf. نام کتاب: بوف کور. نویسنده: صادق هدایت (بر اساس نسخه منتشر شده در سال 1383 شمسی) فرمت فایل: pdf. حجم فایل: 4.4 مگابایت. تعداد صفحات کتاب: 118 صفحه

  36. کتاب صوتی داش آکل نوشته صادق هدایت

    fidibo.com/book/67375-کتاب-صوتی-داش...

    درباره صادق هدایت. صادق هدایت، نویسنده معاصر ایرانی در خانواده‌ای اشرافی در سال 1903 متولد شد. پس از اتمام تحصیلات ابتدایی، او به یک مدرسه در فرانسه برای مطالعه فرانسوی فرستاده شد.

  37. توضیح در مورد کتاب نگاهی به شاه. دوستان عزیز. همان‌طور كه مى‌دانید چون سانسور موجود در ایران مانع از چاپ قانونى كتاب نگاهى به شاه شد، به همت ناشر محترم، كه خود نهادى غیر انتفاعى است، نسخه كامل كتاب را براى خواندن و نسخه ...

  38. صادق هدایت کتاب بوف کور را نخستین بار در ۱۳۱۵ خورشیدی زمانی که در هند به سر می‌برد، به صورت دست‌نویس و در ۵۰ نسخه چاپ کرد اما چاپ این کتاب در ایران تا پس از برکناری رضاشاه محقق نشد. درنهایت نیز ...

  39. بنیاد صادق هدایت ضمن تشکر از آقای فرحان نوری این امتیاز را به اطلاع شرکت کنندگان در مسابقه می‌رساند .بدیهی است اهداء اشتراک رایگان یک ساله پس از مشخص شدن برندگان مسابقه سال 1394 آغاز می‌شود.

  40. صادق هدایت سیاستمدار نبود و شاید یک سری حرفهای منقلی هم زده باشد ! نویسنده چیره دستی‌ بود که فردیت ‌ایرانی را در حکومت شاه دیروز و شیخ امروز بمانند سگ ولگرد، حاجی آقا، علویه خانم و…در آینه به ...

  41. نامه‌ای که هیچوقت تایید نشده. در این راستا با جهانگیر هدایت برادرزاده و مسوول سایت رسمی صادق هدایت تماس گرفتیم تا از جزئیات این نامه بپرسیم.

  42. برای اینکه مردم این ناشران را بشناسند، در سایت رسمی صادق هدایت تصویر روی جلد این کتابها را گذاشتیم و اعلام کردیم که این کتاب‌ها اصالت ندارند.

  43. کتاب داستان صوتی نفتی :: پرتال کتاب صوتی آونگ

    audiobook.blog.ir/1396/08/08/کتاب-داستان...

    چوبک از اولین کوتاه نویسان قصه فارسی است و پس از محمد علی جمالزاده و صادق هدایت می توان از او بعنوان یکی از پیشروان قصه نویسی جدید ایران نام برد.

  44. یازدهمین دوره مسابقه ادبی صادق هدایت، سال ۱۳۹۱ برگزار شد و از مجموع ۶۶۶ داستان فرستاده شده، ۴۵ داستان برتر برای داوری نهایی برگزیده شدند. هیئت داواران این دوره را دکتر پروین سلاجقه، عنایت سمیعی و دكتر حسین پاینده به ...

  45. نه هدایت اگر می‌خواست خودکشی کند، نیازی به این بازی‌ها نداشت. صادق هدایت خشم داشت؛ خشم آگاهانه‌ا‌ی نسبت به اوضاع و احوال ایران داشت و به گونه‌ای فکر می‌کند دیگر امیدی به تحول ایران نیست.

  46. بوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات سدهٔ ۲۰ است. این رمان به سبک فراواقع‌ نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است.

  47. صادق هدایت از شاعران و نویسندگان معاصر است او در ۲۸ بهمن ماه سال ۱۲۸۱ در تهران چشم به جهان گشود از مهم ترین آثار او می توان به بوف کور اشاره کرد نوشته های او همچنان طرفداران خاص خود را دارد و در سال های اخیر از عکس نوشته ...

  48. صادق هدایت - ویکی‌پدیا

    mzn.wikipedia.org/wiki/صادق_هدایت

    صادق هدایت تحصیلات ابتدایی ره مدرسهٔ علمیهٔ تهران دله بگذرونی‌یه. سال ۱۹۱۴ به دارالفنون بورده ولی سال ۱۹۱۶ به خاطر بیماری چشم‌درد مدرسه ره ول هاکرده و ۱۹۱۷ مدرسهٔ سن‌لویی که مدرسهٔ فرانسوی‌ئون بی‌یه، دله به تحصیل ...

    • نویسنده, مترجم
    • هدایت‌قلی هدایت (اعتضادالملک), نیرالملوک
  49. 22 hours ago · - دفتر صادق هدایت می‌تواند با همکاری ناشران داخل یا خارج از کشور مجموعه بهترین داستان‌های مسابقه را چاپ و منتشر کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 272
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 344
  • بازدید ماه : 1,052
  • بازدید سال : 10,578
  • بازدید کلی : 103,516