loading...
سایت نیو فلم
تبلیغات
  1. مداحی سید رضا نریمانی در دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب / منم باید برم ... شکوه وحدت ، حسینیا رو می بینی تو روز اربعین ، سپاه ما رو می بینی با پرچم حسین ، به دل دنیا می زنیم می ریم و ریشه ، یزیدیا رو می کنیم پیاده می ...

    • 4 min
  2. سلام .خیلی ممنون از صدای گرم حاج میثم مطیعی و مسئولان این پایگاه اطلاع رسانی.لطفا اگه می تونید مداحی لبیک یا حسین را هم اضافه کنید . اجر شما با سیدالشهدا .شادی روح شهدا صلوات

  3. یک مداحی اقای مطیعی خوانده است به نام هیهات من الذله که در سایت اپارات با عنوان :هیهات من الذله میثم مطیعی " قابل جستجو هست اگر امکان دارد این را به اهنگ پیشواز تبدیل کنید

  4. دلِ من میخواد هرجوریِ به چِشِ (م) تو بیاد. کاری کردی ، با تمومِ بدی دلم از تو خودت رو می خواد دستام خالیِ ، دستامُ بگیر آقا. محتاجِ توام ، یا نعم الامیر آقا.. ***** فایل مداحی:

  5. مداحی دلم فقط به این خوشه پیاده کربلا برم سید رضا نریمانی ، دانلود آهنگ

  6. نکته: برای فعالسازی آهنگ پیشواز ماه محرم کد آهنگ را به شماره 7575 پیامک کنید. ایرانسل ۴۴۱۶۶۲۰ گلی گم کرده ام علی اصغر بذری ۳۰۰ تومان ۳۰ روز

  7. کد پیشواز همراه اول با مداحی حسین عینی فرد کد پیشواز سید جواد ذاکر کد اهنگ پیشواز جدید مداحی از سید رضا نریمانی کد پیشواز از حاج مهدی اکبری کد آهنگ پیشواز همراه اول ویژه نیمه شعبان + آوای انتظار همراه اول کد پیشواز همراه ...

  8. گلچین مداحی سید رضا نریمانی برای پیاده روی اربعین 96 ، دانلود آهنگ

  9. دانلود مداحی زیبا و شنیدنی از مداح جوان کشورمان امیر برومند به نام با لب تشنه یا حسین میگم ...

  10. جان خود را به تو می سپارم. زاده ی زهرا اباعبدالله. قبله ی دل ها اباعبدالله. دنیا و عقبا اباعبدالله. مثل حرت به من اعتنا کن. با شهیدان مرا آشنا کن. جان زهرا برای شهادت. یک سحرگه مرا هم دعاکن

  11. دانلود مداحی زیبا از مداح انقلابی کشورمان رضا نریمانی با نام حسین‌آقام همه میرن تو میمونی ...

  12. دانلود کلیپ تصویری با حجم ۱۰ مگابایت. دانلود فتوکلیپ با حجم ۶۳ مگابایت. حجم : ۱٫۶۵ مگابایت. فرمت : mp3 . متن شعر : زائر کوی حسین، گشته دل و جان ما. بسته به موی حسین، حال پریشان ما

  13. کد پیشواز مداحی مهدی رسولی همراه اول شیر بدر و خیبر به همراه متن,کد آهنگ پیشواز همراه اول از مهدی رسولی,کد آهنگ پیشواز ترکی غمگین,کد پیشواز مداحی مهدی رسولی همراه اول شیر بدر و خیبر ,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز جدید 98 ,کد ...

  14. در این مقاله متن مداحی و نوحه های زیبای زنده یاد حاج سلیم موذن زاده اردبیلی که به زبان ترکي و آذری خوانده اند را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم. با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیک گفت :

  15. گلچین پیشواز مداحی

    pishvaz021.rozblog.com/post/110

    کد پیشواز,ایرانسل,همراه اول,مداحی,مومنی,گلچین,,گلچین پیشواز مداحی,فکر برتر

  16. x کد پیشواز x کد پیشواز حسین شریفی همراه اول x حسین شریفی x کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 x کد آهنگ پیشواز حسین شریفی همراه اول x کد پیشواز جدید 98 x کد آهنگ پیشواز همراه اول x کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین شریفی آره حسینه ...

  17. مرثيه و مداحی مداحي امام حسين

    www.aviny.com/Voice/marsieh/emam_hossein/emam_hossein_01...

    تو دنیا پیدا نمی شه قشنگ تر از اسم حسین: 1, 087: 0:06:09: 3: سر می زارم پیش پات ، با گریه شرمندگی: 880: 0:05:00: 4: سر بلندم کن گر چه افتادم از نگاه تو ، از نگاه تو: 1, 031: 0:05:51: 5: من آمدم با دو چشم تر کمی نظر به سوز ...

  18. متن مداحی: شب اول محرم ، سینه زن تو آرزوشه ، با دستای یه پیر غلامت ، پیرن سیاه بپوشه ، تو کوچه ها با پرچمت ، امید به زندگی میاد ، دوباره بوی نذری از ، روضه های خونگیت میاد ، سلام بر پرچم و علم ، سلام بر شعر محتشم ، سلام بر ...

  19. نحوه فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول : کد مورد نظر را به شماره ۸۹۸۹ اس ام اس کنید. در صورت مشکل با ۰۹۹۹ تماس بگیرید . . . التماس دعا دارم.

  20. Jan 27, 2016 · کلیپ زیبا از برنامه آپارات شبکه صدای آمریکا درباره مداحی که یاوه سرایی می کند .

    • 7.7K
    • انا مسلم و افتخر
    • 42 sec
  21. دانلود مداحی جدید فضای دل من حرم با صفاته + حاج حسین سیب سرخی اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۶ دانلود مداحی جدید برخیز که سوز محشر آمد (شور زیبا) + حاج حسین سیب سرخی

  22. سایت شهید کاظمی در جهت نشر فرهنگ ایثار و شهادت این بار به مناسبت ایام فاطمیه بنا به پیشنهاد سایت مداح شهید حاج سید مجتبی علمدار و با همکاری خانواده محترم شهید کدهای ۱۱ فایل صوتی از مداحی های این شهید بزرگوار را جهت ...

  23. دانلود آهنگ جدید ...

  24. مشترکین به منظور خرید آهنگ می توانند " کد آهنگ " مورد نظر را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمايند. برای مثال: ارسال کد آهنگ "20069 " به شماره 8989. 2- تلفن گویا (ivr)

  25. Feb 13, 2019 · مداحی نوحه در فراق امام زمان (عج) شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شور بسیار دلنشین و درد دل: چشمم به راه تا کی چشم ...

    • 4.1K
    • Haider Nohe
    • 8 min
  26. سلام. کد مداحی حسین من بیا و این دل شکسته را بخر رو میخوام. از محمود کریمی. خودم هر کاری کردم نتونستم بسازم:-gerye2

  27. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فایل‌های صوتی مداحی حاج میثم مطیعی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و به مناسبت روز جهانی قدس آماده دریافت است.

  28. استقبال از محرم - rozblog.com

    harame-shah.rozblog.com/cat/3

    باز بر گوش فلک روضه ی او می خوانند. آتشی هست به دل از غم سوزان حسین. پرچم بزم عزا ، سینه زنی گشته به پا. باز دنیا شده یکسر همه از آن حسین. باز عالم همگی بر سر خوان کرمند

  29. مداحی مخصوص ماشین نوحه,مرثیه,مداحی,دودمه,شور,واحد. حضرت رسول اکرم (ص) · حضرت زینب (س) · امام علی (ع) · حضرت عباس (ع) · حضرت زهرا (س) · حضرت اُم البنین (س) · امام حسن مجتبی (ع) نوحه و مداحی دهه اول حاج محمود کریمی محرم 95-دانلود ...

  30. می توان با تو دل به دریا زد. می توان با تو دل به دنیا بست. کربلا این حسین تو بوده. زینت دوش حضرت طه. کربلا من تو را صدا کردم. از ازل سرزمین رویاها. صدایت می زنم هر لحظه. تا جان در بدن دارم

  31. وارث: باب نجات عالی درجات (زمینه) دریافت فایلباب نجات ، عالی درجات حضرت عشق جان ها به فدات من و نوکری ، تو و سروری کار تو شده بنده پروری عشق مسلّم من ، ای نوحه و

  32. حاج میثم مطیعی گلچین شهادت حضرت رضا(ع) - دانلود مداحی,دانلود مداحی جدید,مداحی,دانلود نوحه,دانلود نوحه جدید,نوحه

  33. مسیرت مشخص، امیرت مشخص، مکن دل ای دل بزن دل به دریا که دنیا به خسران عقبا نیرزد به دوری ز اولاد زهرا نیرزد. و این زندگانی فانی جوانی خوشی های امروز و اینجا به افسوس بسیار فردا نیرزد

  34. دانلود گلچین برترین مداحی های ویژه محرم از بهترین مداحان ، حاج محمود کریمی ، حاج مهدی میرداماد ، دانلود گلچین برترین مداحی های محرم

    • (18)
  35. هیچ پرچمی غیر کربلا بالا نیست حسین معنی آزادی است حسین چشمه خوبی ها حسین برکت این دنیا حسین پاکی بارانها حسین روشنی جانها بابی انت و امی و نفسی و اهلی و مالی همه وجودم گرفته، به هوای تو شور و حالی عشق پا برجاست، زندگی ...

  36. می توان با تو دل به دریا زد. می توان با تو دل به دنیا بست. کربلا این حسین تو بوده. زینت دوش حضرت طه. کربلا من تو را صدا کردم. از ازل سرزمین رویاها. صدایت می زنم هر لحظه. تا جان در بدن دارم

  37. با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫ ♬ متن مداحی من حسینم که جهان از سید جواد ذاکر ♫ ♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

  38. به علت اختلالات پیش آمده در سایت بلاگفا تمامی مطالب از دی ماه 1392 تا کنون حذف شده که به یاری خدا به ... - متن مداحی دل بستم به پرچم سیات - ١١ خرداد ١٣٩٩ - ٠۴:۵٢:۵۶

  39. سلام عرض می‌کنم خدمت شما دوستان عزیز و گرامی. در پی اهانت به حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم پیامبر مهربانی، مداحی عربی و بسیار زیبای برادر میثم مطیعی را برای شما آماده کردم که شاعر مسیحی و لبنانی آقای جورج شکور اشعر ...

  40. آه کشم دم به دم سیر کنم کو به کو. با به سر کوی تو با تو شوم رو برو. خسته شدم از بهار با گل و باغم چکار. جز گل روی توام نیست مرا آرزو. خال سیاه لبت نقطه نام خداست . وای اگر کس برآن بوسه زند بی وضو

  41. به تخت شاهنشَهی نشسته حسین. فلک شکارِ به ناز شست حسین. دل مست حسین. پیوند حسین. دل مست حسین. پیوسته حسین. دل بسته حسین. در بسته حسین. شاهد میگیرم. آخر میمیریم. ازدست حسین. ناجی روح الحسین، امیرة ...

  42. پایگاه جامع مداحی حاج میثم مطیعی meysammotiee.ir/media/694 ردیف, عنوان فایل, حجم, پخش آنلاین, دانلود, متن .... در دل مانده رؤیایت، بر لب نام زیبایت، اربابم حسین جان (واحد) ..... آب و گِلم حســــــــین جان,نبض دلم حســــــین جان. دانلود ...

  43. حسین من حسین من حسین من. دلا چرا گمی تو؟ ستون چندمی تو؟ تو را صدا زده مولا حسین. بیا به کربلایش بخوان به اقتدایش نماز عاشقی را. حسین سوغاتیم را خاک پای زائرانت میبرم. دل را پیاده هر قدم با ...

  44. در آستانه ماه محرم الحرام مراسم اهدای پرچم عزای حسینی به هیئت های مذهبی سراسر کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

  45. متن سینه زنی واحد شهادت حضرت رقیه (س) - با سر رسیده ای بگو از پیکری که نیست - مهدی میرداماد متن سینه زنی واحد شهادت حضرت رقیه (س) - با سر رسیده ای بگو از پیکری که نیست - مهدی میرداماد

  46. مداحی های تصویری - امام حسین (ع) سال 91

    www.aviny.com/clip/madahi/ahlebeit/emam-hosein/index-91.aspx

    (به جای شگفه فقط بر حسین می گرییم) (جدید) پخش (flv) دانلود (wmv) شب اول محرم - 91 (کنار سفره اهل کرم شلوغ شده) (جدید) پخش (flv) دانلود (wmv) کریمی: شب دوم محرم - 91 (تو دریچه چشم پر از اشک های غم تو میبینم) (جدید ...

  47. برای اولین‌بار که برای گرفتن درس‌های اخلاق مداحی خدمت حاج احد آقای خجسته رسیدم فکر می‌کردم حاج آقا به من بگوید که برو چند بیت بخوان ولی ایشان در برخورد اول به من گفت برو دم در حسینیه را جارو بزن تا مهمان‌ها که می‌آیند ...

  48. با سلام خدمت کاربران وب سایت نینوا .. دانلود مداحی کویتی پور .. در این پست یکی از مداحی های بسیار زیبای غلام کویتی پور به اسم/ عمه بابایم کجاست / که در سوگ حضرت رقیه (س) هست را گذاشته ایم برای دانلود و دیدن قسمتی از متن نوحه ...

  49. برخی دیگر فضای فرهنگی جامعه را باعث اقبال کم خوانندگان به داستان ایرانی می‌دانند. در ادامه گفت‌وگو درباره داستان ایرانی در این شماره با محمود حسینی زاد به گفت‌وگو نشستیم.

  50. به صورت صوتی و تصویری همراه با متن کامل شعرمولودی ها. امین مقدم. متن مولودی. دریافت فایل صوتی. به جلوه می آید ماه دل آرایی بیت ولا امشب شده تماشایی . دریافت فایل تصویری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 272
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 441
  • بازدید ماه : 1,149
  • بازدید سال : 10,675
  • بازدید کلی : 103,613